Canten-i-Conten: especial llegendes de por
A Mallorca, Nit de les Ànimes. Encén el llum i fora por!
* Activitat només disponible en horari d'horabaixa
· Activitat dirigida a: a partir de 6 anys
· Durada: 45 min - 1 h
· Sol·licituds: màxim 25 participants per grup
· Activitat amb costos: consultar el dossier per a Biblioteques i entitats socioculturals (més informació: educatives@mallorcaliteraria.cat)
L’entitat es posarà en contacte amb el centre per a com efectuar la gestió. Un cop realitzada l’activitat, la Fundació Mallorca Literària emetrà la factura corresponent. Per a qualsevol dubte o consulta contactau-nos a: educatives@mallorcaliteraria.cat
· Informació: Contallegendes de petit format a càrrec de Maria Adrover, actriu i música, que com a bona narradora d’històries ens contarà algunes de les llegendes més fosques de Mallorca i ens descobrirà alguns dels personatges que fan més feredat.
La fosca i les tenebres relacionen aquesta proposta amb la festa més important de la tardor en el Tradicionari de Mallorca: Tots Sants, precedida de la Nit de les Ànimes. L’espectacle esdevé, paral·lelament, una aproximació per conèixer els elements, costums i rituals que conformen la festivitat.