Primavera al jardí

Celebram la paraula i la primavera al jardí de la Casa Llorenç Villalonga els dissabtes del mes de maig.

Amb activitats per a tots els públics: activitats familiars, per infants, joves i adults. També hi haurà presentacions de les novetats literàries de poesia, narrativa i assaig i espectacles vinculats amb la paraula per gaudir de la primavera al jardí de la Casa Llorenç Villalonga.

Mar Pérez Vinyes

PRIMAVERA AL JARDÍ

3 de maig - Jornada familiar al Jardí de Can Sabater

De 10 a 14 h

 

12.30 h Mar Pérez Vinyes - Concert organitzat per Binidones

Mar Pérez Vinyes, guanyadora del certamen Cantautors Goleart de Binissalem, farà un concert amb cançons pròpies i col·laborarà amb Carme Vivas Pozo, alumne de l'escola de música Ireneu Segarra.

Mar Pérez Vinyes, guanyadora del certamen Cantautors Goletart farà un concert amb cançons pròpies i cantarà una cançó, juntament amb Carme Vivas Pozo, alumne de l’escola de música Ireneu Segarra

Activitat gratuïta amb entrada lliure.

 

 

03/05/2025

12.30 h

Jardí de la Casa Llorenç Villalonga

Concert

Altres activitats del cicle