La rateta i l’avellaner
La rateta i l’avellaner
Contacontes a càrrec de Caterina Valriu, com a presentació del nou volum de la col·lecció de rondalles Bitzoc
Caterina Valriu, coneguda també com a Catalina Contacontes, és escriptora, narradora i especialista en literatura popular. En el marc de la Setmana del Llibre en Català del Gremi de Llibreters de Mallorca, farà una sessió de contarondalles a partir de les narracions de la col·lecció Rondalles Bitzoc, de Saïm Edicions en col·laboració amb la Fundació Mallorca Literària - Consell de Mallorca.
Durant l’activitat, na Caterina acostarà als infants algunes de les rondalles de la col·lecció a través de la narració oral, tot recuperant així una de les formes més antigues i naturals de transmetre aquestes històries: contar-les i escoltar-les.
El 4t volum de la col·lecció Rondalles Bitzoc adapta les rondalles mallorquines per fer-les accessibles als lectors més joves, mantenint-ne l’essència, els personatges i l’imaginari popular. Amb aquesta sessió de contarondalles, els llibres tornen a l’oralitat de la qual varen néixer i es converteixen en una experiència compartida entre infants i famílies.
Una oportunitat per descobrir —o redescobrir— les rondalles mallorquines de la mà d’una de les grans coneixedores de la nostra literatura popular.
26/09/2026
17 h
Jardins de La Misericòrdia, Palma
Presentació